10 клас


Тема уроку. Сучасна література. Кіноповісті та кіноромани.
1. Переглянути відеопрезентацію "Сучасна література". Зробити висновок, чи цікава сучасна література? Які проблеми порушує сучасна література?

2. Опрацювати, записати у зошит приклади сучасної літератури.






3. Пройти за посиланням, поєднати автора і твір.
https://wordart.com/xe6e18spifoz/word-art

4. Вибрати 1 твір із запропонованих, прочитати адаптований текст, написати міні-твір "Чим мене вразив твір?"



Тема уроку. Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання». Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
1. Розгадати ребус, згадати слово, про яке ми говрили на минулому уроці. Що це?
2. Читати адапрований текст повісті Еріка Сігала "Історія одного кохання" (продовження).
3. Опрацювати словник, записати у зошит.
4. Дивитися фільм "Історія одного кохання".

5. Дати письмові відповіді на питання.
  • Про що думають Олівер і Дженні?
  • Що лікар говорить про стан Дженні?
  • Як почуває себе Олівер?
  • Як почуває себе Дженні?
  • Чому Олівер звертається за допомогою до свого батька? 
  • Дає батько грошей?
  • Що просить Дженні Оліверу перед смертю?
  • Дженні одужала?
  • Які слова говорить Олівера своєму батьку після смерті Денні?
6. Опрацювати, записати в зошит ідейно-художній аналіз твору.
7. Виконати тестування, результати відправити мені.




Тема уроку. Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Ознайомлення з текстом твору.
1. Скласти гроно до слова "Кохання".
Кохання – одне з найсильніших і найпрекрасніших людських почуттів. Заради нього і завдяки йому людина стає кращою, сильнішою, хоробрішою. 
 Сьогодні ми будемо говорити про кохання. Щоб краще  зрозуміти це почуття, нам необхідно звернутись до творчості  чудового американського письменника Еріка Сігела.

2. Прочитати про життя і творчість Еріка Сігела. Історію створення повісті "Історія одного кохання". Записати основне.
Читаючи текст, ви зустріли нове слово БЕСТСЕЛЕР.

3. Записати у словник визначення.
БЕСТСЕЛЕР - це дуже популярна книга, купується читачами краще за інші.

4. Переглянути буктрейлер до твору "Історія одного кохання".

5. Читати адаптований текст повісті Еріка Сігала "Історія одного кохання".
6. Опрацювати словник, записати у зошит.
7. Дивитися фільм "Історія одного кохання".

8. Дати письмові відповіді на питання.
  • Назвіть головних героїв повісті.
  • З яких вони були родин?
  • У яких стосунках був Олівер з батьком?
  • Чим захоплюється Дженні?
  • Що пропонує Олівер Дженні? Чому?
  • Як пройшло знайомство Дженні з батьками Олівера?
  • А Олівера з батьком Дженні?
  • Як ви думаєте, чому батько Олівера позбавив фінансової підтримки?
  • Що відбувається, коли Дженні та Олівер закінчують коледжі?
  • Де отримує роботу Олівер?
9. Поміркуйте!






Тема уроку. Бернард Шоу. Особливості світогляду Б. Шоу. «Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу у п’єсі. Динаміка образу Елізи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини і життя засобами мистецтва.
Сьогодні ми дізнаємось про твореця нового театру "ідей", "драми-дискусії", продовжувача традицій інтелектуального мистецтва Г. Ібсена.

1. Прочитати про творчість та особливості світогліду Б. Шоу, виписати основне.
2. Дати усні відповіді на питання.
  • Продовжувачем чиїх ідей був Б. Шоу?
  • Творцем якого нового типу драми став Б. Шоу?
  • Що називають "драмою-дискусією"?
  • Скільки п'єс написав драматург? Назвіть найвідоміші.
  • Лауреатом якої премії став Б. Шоу?
  • Чому відмовився від цієї премії?
  • В якій п'єсі відобразились новаторські принципи драматургії Б. Шоу?
3. Переглянути відео "Міф про Пігмаліона і Галатею".
За основу своєї комедії «Пігмаліон» Бернард Шоу обрав сюжет саме цього міфу. Однак драматург вирішив подати міф по-новому.

4. Переглянути відео "Пігмаліон".

Сам Б. Шоу про п`єсу сказав: «Пігмаліон» - це насмішка над шанувальниками блакитної крові»
Блакитна кров - іронічне (насмішка) визначення аристократії.

5. Перегянути відеопрезентацію "Бернард Шоу «Пігмаліон». 

6. Виписати визначення "драми-дискусії", записати основні відомості про відомого англійського драматурга Бернарда Шоу, заповнити таблицю. 
7. Виконати тестове завдання.
https://naurok.com.ua/test/start/326


 
Тема уроку. Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Композиція п’єси. Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
1. Розподіліть риси, притаманні "Старій" і "Новій драмі" (для повторення).
https://learningapps.org/display?v=p70agcg0v18
2. Читати адаптований текст п'єси Генріка Ібсена "Ляльковий дім".

3. Опрацювати словник, записати у зошит.
4. Дивитися фільм "Ляльковий дім".

5. Дати письмові відповіді на питання.
1. Що запропонувала фру Лінне Крогстаду й чому? 
2. Яким здалося життя Хельмерів фру Лінне?
3. Як відреагував Торвальд на лист Кронгстаду?
4. На яке «диво» очікувала Нора? 
5. Що зрозуміла Нора?
6. Як зробила Нора?

6. Робота над будовою твору. Поєднати елементи композиції та частини твору. Записати у зошит.

7. Визначити основні конфлікти п'єси. Записати у зошит.
    8. Робота зі схемою «Герої п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім». Доповнити опорну схему, уписавши визначення взаємин між героями.

 9. Інтерактивна вправа "Займи позицію". Пояснити свою позицію.
10. Виконати тестові завдання.

Тема уроку. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. Генрік Ібсен. Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії. 

Що таке драматургічні твори, якими є їх особливості? 
Драматичний твір (драма, п’єса) — це твір, призначений для постановки в театрі. Складається з діалогів та монологів.

1. Переглянути відеопрезентацію "Стара" і "Нова драма". Основні тенденції розвитку драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст." Записати особливості "Нової драми", представників. Що спільного в усіх письменників цього періоду?
Хто був засновником європейської "Нової драматургії"?

2. Прочитати про роль Генріка Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство, записати основне. Ознайомитися з поняттям "ібсенізму".

3. Переглянути буктрейлер до п'єси Генріка Ібсена "Ляльковий дім".

4. Читати адаптований текст п'єси Генріка Ібсена "Ляльковий дім".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Дивитися фільм "Ляльковий дім"

7. Дати письмові відповіді на питання.
1. Як Хельмер називав свою дружину? 
2. Який подарунок просила Нора в чоловіка на Різдво?
3. Хто така фру Лінне і чому Нора довіряє їй свою таємницю? 
4. Чому раділа сім’я Хельмерів напередодні Різдва?
5. Що просить Крогстад у Нори?
6. Чому Крогстад шантажує Нору?
7. Чому Нора так зробила? 
8. Чому Нора не допускає до себе дітей? 
9. Як відповів Хельмер на настійливе прохання щодо Крогстада?
10. Що надумала Нора в безвихідній, на її думку, ситуації?
8. Інтерактивна вправа "Сонечко". Написати асоціації до слів "дім" і "ляльковий дім". 



Чому автор називає п’‎єсу «Ляльковий дім»?

9. Виконайте ігрові вправи (за бажанням)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти!  Виконуйте завдання щодня, не відкладайте на потім.  У нас не канікули, а карантин.