5 клас


Тема уроку. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Ознайомлення зі змістом твору.
1. Створіть асоціативний кущ "Хто такий Роальд Дал".

2. Назвати по черзі героїв повісті-казки так, як вони знаходили золотий квиток.
3. Читати адаптований текст повісті-казки Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" (продовження).
4. Опрацювати словник, записати у зошит.
5. Дивитися фільм "Чарлі і шоколадна фабрика".

6. Дати письмові відповіді на питання.
      1.   Як Чарлі знаходить останні золотий квиток?
2.   Кди приходять усі, хто знайшли золоті квитки?
3.   Хто такі умпа-лумпи?
4.   Що спробував зробити Августус Глуп?
5.   Що сталося в результаті?
6.   Що сталося з Віолеттою Борегард в цеху Винаходів?
7.   Що сталося з Верукою Солт?

7. Виконати ігрову вправу (за бажанням).

     


Тема уроку. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
1. Ознайомитися, хто такий Роальд Дал та з історією написання повісті-казки "Чарлі і шоколадна фабрика".
2. Переглянути буктрейлер повісті-казки Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".

3. Опрацювати жанр твору, записати у зошит.
4. Читати адаптований текст повісті-казки Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.

6. Дивитися фільм з жестовим супроводом "Чарлі і шоколадна фабрика".

7. Дати письмові відповіді на питання.
1.   Хто головний герой повісті?
2.   З якої він родини?
3.   В якому становищі зраз знаходиться родина? Чому?
4.   Хто господар шоколадної фабрики?
5.   Що і куди поклав містер Вонка?
6.   Що він оголосив?
7.   Хто знайшов квиток першим?
8.   Хто – другим?
9.   Хто – третім?
10. Хто – четвертим?

7. Знайдіть героїв твору "Чарлі і шоколадна фабрика".




Тема уроку. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню. Особливості художньої мови твору.
1. Читати адаптований текст повісті-казки "Аліса в Країні Див".
2. Опрацювати словник, записати у зошит.
3. Дивитися мультфільм "Аліса в Країні Див (Чудес)".

4. Дати письмові відповіді на питання.
  • Назвіть головну героїню твору.
  • За ким поспішила дівчинка?
  • Куди вона потрапила?
  • Що зробила Аліса від нескінченних дивацтв?
  • Кого зустріла дівчинка у солоному озері?
  • Кого зустріла Аліса біля величезного гриба?
  • Куди Алісу запросив слуга?
  • Як звали Кота, з яким познайомилась Аліса?
  • Що залишиось від Кота, коли він почав зникати?
  • За що покарані Божевільний Капелюшник і Заєць?
  • За що судили Червоного Валета?

5. Виконати тестові завдання, результат тесту залишити у коментарях.
https://naurok.com.ua/test/l-kerroll-alisa-v-kra-ni-div-6621.html




Тема уроку. Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.
1. Переглянути відео про життя і творчість Льюїса Керролла, історію створення повісті-казки "Аліса в Країні Див (Чудес)".

2. Записати в зошит коротку біографію Льюїса Керролла.

3. Дивитися мультфільм "Аліса в Країні Див (Чудес)".


4. Записати в зошит коротку характеристку твору "Аліса в Країні Див (Чудес)".
5. Пограйте у гру разом з Алісою.



Тема уроку. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)Письмова порівняльна характеристика Том та Гека за поданим планом.
1. Читати адаптований текст повісті "Пригоди Тома Сойєра" (продовжувати).

2. Опрацювати словник, записати у зошит.

3. Дивитись відео "Пригоди Тома Сойєра" (3 серію).



4. Дати письмові відповіді на питання.

5. Виконати усне завдання.
6. Виконати завдання, записати в зошит характеристики.  






Тема уроку. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Ознайомлення з текстом твору.
1. Читати цікавинки про життя Марка Твена, творчу історію повісті "Пригоди Тома Сойєра", відповідати усно на питання.

2. Читати адаптований текст повісті "Пригоди Тома Сойєра".
3. Опрацювати словник, записати у зошит.

4. Дивитись відео "Пригоди Тома Сойєра" (1-2 серії)


5. Записати головних героїв повісті:

6. Дати письмові відповіді на питання.

7. Розгадати кросворд.
8. Пограйте у гру (за бажанням)










Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти!  Виконуйте завдання щодня, не відкладайте на потім.  У нас не канікули, а карантин.