12 клас


Тема уроку. Мúлорад Павич (1929-2009). «Перший письменник третього тисячоліття» серб М.Павич. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору на двох його «перехрестях» (в т.ч. на комп’ютері) як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Ознайомлення з змістом твору.
1. Назвати основні ознаки Постмодернізму.
2. Назвати представників Постмодернізму і їх найвідоміші твори.
3. Прочитати про життя і творчість Милорада Павича, записати основне.
4. Прочитати про рідну для письменника країну - Сербію.
5. Гронування. Скласти інформаційний ланцюжок-гроно "Милорад Павич".

6. Переглянути буктрейлер до твору "Милорад Павич".

7. Читати адапрований текст 





Тема уроку. Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ другої половини ХХ ст., його теоретичні засади й художня (літературна) практикаОсновоположні принципи постмодерністської поетики. Найяскравіші представники постмодерністської прози. 
1. Подумати, які були передумови та причини виникнення Постмодернізму?


2. Що таке Постмодернізм?





3. Переглянути відеопрезентацію "Постмодернізм". Скласти опорний конспект.

4. Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/postmodernizm---odne-z-nayyaskravishih-literaturnih-yavisch-ostannih-desyatilit-hh-poch-hhi-st-218001.html



Тема уроку. Із літератури другої половини ХХ століття. Діагностичне тестування.
Виконати тестові завдання з теми "Із літератури другої половини ХХ ст".



Тема уроку. Габріель Гарсіа Маркеса «Сто років самотності». Ознайомлення з змістом романуПроблематика та система образів твору. Родина Буендіа у художньому часі й просторі твору.
1. Скласти асоціативний кущ до слова "Самотність".
2. Дати усну відповідь на питання: Творчість якого письменника ми вивчаємо? Що ви пам'ятаєте про життя і творчість цього письменника? За який твір і яку премію отримав цей письменник?


3. Переглянути відеопрезентацію «Сто років самотності». Проблематика та система образів твору. Родина Буендіа у художньому часі й просторі твору", скласти опорний конспект.

4. Читати адаптований текст роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Дати письмові відповіді на питання.
- Що таке Мокондо?
- Яку тему вводить Маркес у світову літературу?
- Що таке "магічний реалізм"?
- Ким є людина для Маркеса?
- Які ще риси притаманні творам Маркеса?

7. Працювати зі схемою "Система образів".



8. Яка головна проблема, що ставить перед читачами Г.Г. Маркес?


9. Заповнити таблицю "Ідейно-художній аналіз роману".


10. Яке значення роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності"?

11. Творче завдання!

12. Виконати тестове завдання до теми.



Тема уроку. Габріель Гарсіа Маркеса. Життєвий і творчий шлях письменника. «Сто років самотності». Органічне поєднання буденного й фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в романі.
1. Переглянути відеопрезентацію "Габріель Гарсія Маркес. Біографія". Записати основі біогафічні відомості про письменника.

2. Переглянути відео про цікаві факти з життя відомого колумбійського письменника.


3. Опрацювати, записати в зошит визначення.
4. Перелянути буктрейлер до роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".



5. Читати адаптований текст роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".
6. Опрацювати словник, записати у зошит.
7. Дивитися короткий зміст роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".


8. Опрацювати, записати у зошит.




9. Виконати літературний диктант за твором.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти!  Виконуйте завдання щодня, не відкладайте на потім.  У нас не канікули, а карантин.