Тема уроку. Мúлорад Павич (1929-2009).
«Перший письменник
третього тисячоліття» серб М.Павич. Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору на двох його
«перехрестях» (в т.ч. на комп’ютері) як вияв характерної для постмодерністської
літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Ознайомлення з змістом
твору.
1. Назвати основні ознаки Постмодернізму.
2. Назвати представників Постмодернізму і їх найвідоміші твори.
3. Прочитати про життя і творчість Милорада Павича, записати основне.
4. Прочитати про рідну для письменника країну - Сербію.
5. Гронування. Скласти інформаційний ланцюжок-гроно "Милорад Павич".
6. Переглянути буктрейлер до твору "Милорад Павич".
7. Читати адапрований текст
1. Назвати основні ознаки Постмодернізму.
2. Назвати представників Постмодернізму і їх найвідоміші твори.
3. Прочитати про життя і творчість Милорада Павича, записати основне.
4. Прочитати про рідну для письменника країну - Сербію.
5. Гронування. Скласти інформаційний ланцюжок-гроно "Милорад Павич".
6. Переглянути буктрейлер до твору "Милорад Павич".
7. Читати адапрований текст
Тема уроку. Постмодернізм
– одне з найяскравіших літературних явищ другої половини ХХ ст., його
теоретичні засади й художня (літературна) практика. Основоположні
принципи постмодерністської поетики. Найяскравіші представники
постмодерністської прози.
1. Подумати, які були передумови та причини виникнення Постмодернізму?
2. Що таке Постмодернізм?
4. Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/postmodernizm---odne-z-nayyaskravishih-literaturnih-yavisch-ostannih-desyatilit-hh-poch-hhi-st-218001.html
2. Що таке Постмодернізм?
3. Переглянути відеопрезентацію "Постмодернізм". Скласти опорний конспект.
4. Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/postmodernizm---odne-z-nayyaskravishih-literaturnih-yavisch-ostannih-desyatilit-hh-poch-hhi-st-218001.html
Виконати тестові завдання з теми "Із літератури другої половини ХХ ст".
1. Скласти асоціативний кущ до слова "Самотність".
2. Дати усну відповідь на питання: Творчість якого письменника ми вивчаємо? Що ви пам'ятаєте про життя і творчість цього письменника? За який твір і яку премію отримав цей письменник?
3. Переглянути відеопрезентацію «Сто років самотності». Проблематика та система образів твору. Родина Буендіа у художньому часі й просторі твору", скласти опорний конспект.
4. Читати адаптований текст роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Дати письмові відповіді на питання.
- Що таке Мокондо?
- Яку тему вводить Маркес у світову літературу?
- Що таке "магічний реалізм"?
- Ким є людина для Маркеса?
- Які ще риси притаманні творам Маркеса?
7. Працювати зі схемою "Система образів".
8. Яка головна проблема, що ставить перед читачами Г.Г. Маркес?
9. Заповнити таблицю "Ідейно-художній аналіз роману".
10. Яке значення роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності"?
11. Творче завдання!
12. Виконати тестове завдання до теми.
Тема уроку. Габріель Гарсіа Маркеса. Життєвий і творчий шлях письменника. «Сто років самотності». Органічне поєднання буденного й фантастичного
як характерні риси «магічного реалізму» в романі.
1. Переглянути відеопрезентацію "Габріель Гарсія Маркес. Біографія". Записати основі біогафічні відомості про письменника.
2. Переглянути відео про цікаві факти з життя відомого колумбійського письменника.
3. Опрацювати, записати в зошит визначення.
4. Перелянути буктрейлер до роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".
5. Читати адаптований текст роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".
6. Опрацювати словник, записати у зошит.
7. Дивитися короткий зміст роману Г.Г. Маркеса "Сто років самотності".
8. Опрацювати, записати у зошит.
9. Виконати літературний диктант за твором.
Немає коментарів:
Дописати коментар