Тема уроку. «Пісня про Роланда». Образна
система твору. Патріотичні ідеї твору. Елементи фольклору. Особливості
поетичної мови твору.
1. Опацювати, записати в зошит.
2. Дивитись відеопрезентацію "Образи "Пісні про Роланда", дати усну відповідь на питання: Чому твір названо "Піснею про Роланда", а не про іншого героя? Чи не було інших гідних героїв?
2. Дивитись відеопрезентацію "Образи "Пісні про Роланда", дати усну відповідь на питання: Чому твір названо "Піснею про Роланда", а не про іншого героя? Чи не було інших гідних героїв?
3. Опрацювати, записати в зошит.
4. Опрацювати ідейно-художній аналіз твору, записати в зошит.
5. Розгадати кросворд.
6. Виконати тестові завдання.
Тема уроку. Література
середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне
розмаїття. «Пісня про Роланда» (X
ст.). Історична основа твору, поетичне переосмислення в ньому реальних подій.
1. Дивитись відеопрезентацію, дати усні відповіді на питання.
- Кого ви побачили в історичній
галереї?
- В яку добу вони нас переносять?
- Що ви пам’ятаєте про цю добу? Які якості відзначали середньовічного лицаря?
- Згадайте основні положення Кодексу лицарської честі.
2. Дивитись відеопрезентацію, записати в зошит основні відомості про героїчний епос Середньовіччя.
Коли Західна Європа переживала буремні часи релігійних війн та війн за перерозподіл території, уявлення про лицарську доблесть та звитяги здобули своє відображення у героїчному епосі Середньовіччя, розквіт якого припадає на XII–XIII ст.
3. Читати про історичну основу "Пісні про Роланда".
4. Прочитати про факт, якого не було в поемі.
5. Переглянути буктрейлер до героїчного епосу "Пісня про Роланда".
6. Читати адапрований текст "Пісні про Роланда".
7. Опрацювати, записати у зошит словник.
8. Дати письмові відповіді на питання.
- Яке місто не зміг завоювати Карл Великий?
- Що пропонують мавританські посли Карлу?
- Хто їде як посол до Марсилія, що він задумав зробити?
- Що радить Ганелон Марсилію?
- Ким призначають Роланда?
- Що сталося в результаті зради графа Ганелона?
- Роланд перміг?
- Що сталося з Ганелоном?
9. Виконати ігрову вправу (за бажанням).
https://learningapps.org/display?v=pr6v9qvpc16
- В яку добу вони нас переносять?
- Що ви пам’ятаєте про цю добу? Які якості відзначали середньовічного лицаря?
- Згадайте основні положення Кодексу лицарської честі.
2. Дивитись відеопрезентацію, записати в зошит основні відомості про героїчний епос Середньовіччя.
Коли Західна Європа переживала буремні часи релігійних війн та війн за перерозподіл території, уявлення про лицарську доблесть та звитяги здобули своє відображення у героїчному епосі Середньовіччя, розквіт якого припадає на XII–XIII ст.
3. Читати про історичну основу "Пісні про Роланда".
4. Прочитати про факт, якого не було в поемі.
5. Переглянути буктрейлер до героїчного епосу "Пісня про Роланда".
7. Опрацювати, записати у зошит словник.
8. Дати письмові відповіді на питання.
- Яке місто не зміг завоювати Карл Великий?
- Що пропонують мавританські посли Карлу?
- Хто їде як посол до Марсилія, що він задумав зробити?
- Що радить Ганелон Марсилію?
- Ким призначають Роланда?
- Що сталося в результаті зради графа Ганелона?
- Роланд перміг?
- Що сталося з Ганелоном?
9. Виконати ігрову вправу (за бажанням).
https://learningapps.org/display?v=pr6v9qvpc16
Тема уроку. Золота доба персько-таджицької
лірики, її характерні особливості,
видатні представники. Омар Хайям. Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви
творчості Омара Хайяма.
1. Виконати тестві завдання на повторення.
2. Переглянути відеопрезентацію "Персько-таджицька лірика, її особливості, видатні представники", виписати основні відомості про персько-таджицьку лірику.
3. Опрацювати і записати словник "Жанри персько-таджицької поезії".
4. Прочитати про особливості творчості Омара Хайяма, записати основні відомості.
5. Читати рубаї Омара Хайяма.
6. Опрацювати словник, записати у зошит.
7. Дати письмові відповіді на питання.
- Як ви думаєте, про що людина
повинна турбуватися у своєму житті?
- А що для
вас означає правильно прожити на землі?
8. Виконати тестове завдання.
1. Розглянути стрічку часу, зробити висновок про хронологічні межі Середньовіччя, записати в зошит.
2. Переглянути відеопрезентацію "Середньовіччя як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур", виписати основні відомості про Середньовіччя.
3. Скласти гроно до слова "Середньовіччя".
4. Опрацювати "Особливості китайської лірики епохи Тан", записати у зошит.
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Прочитати про особливості лірики Лі Бо, записати основні відомості.
7. Читати вірш Лі Бо "Печаль на яшмовому ганку", опрацювати словник, записати у зошит.
Які почуття у вас викликала ця поезія?
8. Дати письмові відповіді на питання.
- Як ви думаєте, який жанр вірша? Жанр - філософська лірика.
- Чи відповідає текст вірша його назві — «Печаль на яшмовому ґанку»?
9. Прочитати про особливості лірики Ду Фу, записати основні відомості.
10. Читати вірш Ду Фу "Пісня про хліб і шовк", опрацювати словник, записати у зошит.
Які почуття у вас викликала ця поезія?
11. Дати письмові відповіді на питання.- Яку тему відтворено у врші? Тему війни і миру.
- Як ви думаєте, чому вірш називається «Пісня про хліб і шовк»? Хліб і шовк — те, що було основою, символом нормального життя в Китаї.
12. Виконати ігрову вправу (за бажанням).
1. Пригагати, що таке Античність.
2. Виконати діагностичне тестування знань з теми "Античність".
3. Виконати тест.
Сьогодні
ми поговоримо про Публія Овідія Назона, третього серед римських поетів-класиків
«золотої доби» Октавіана Августа.
1. Переглянути відеопрезентацію "Овідій, життя і творчість давньоримського поета", записати основні відомості.
2. Опрацювати і записати в зошит.
3. Прочитати про міфологічний та філософський зміст поеми Публія Овідія Назона "Метаморфози".
4. Опрацювати і записати основні ідеї твору "Метаморфози".
5. Опрацювати і записати в зошит теорію літератури.
7. Виконати тестові вправи.
1. За стрічкою часу пригадати про хронологічні межі Античності.
Серед поетів «золотої доби» давньоримської літератури значне місце належить таким видатним майстрам слова, як Вергілій, Горацій, Овідій.
2. Прочитати про життя та творчість Квінта Горація Флакка, записати основні відомості.
3. Читати оду Квінта Горація Флакка "До Мельпомени" ("Мій пам'ятник стоїть...").
4. Дивитись відео "До Мельпомени".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Дати письмові відповіді на питання.
Ода "До Мельпомени" розкриває тему безсмертя поета.
7. Пройти тестове опитування.
Немає коментарів:
Дописати коментар