Тема уроку. «Травнева пісня». Ідея кохання і щастя, ознаки фольклору.
1. Пригадати хто такий Йоганна Вольфганга Гете.
2. Опрацювати, записати в зошит основні мотиви лірики Гете.
3. Опрацювати історію написання вірша Й.В. Гете "Травнева пісня".
4. Читати вірш Й.В. Гете "Травнева пісня".
5. Опрацювати словник, записати в зошит.
6. Дивитись відео вірша "Травнева пісня".
9. Спробуйте прочитати вірш.
2. Опрацювати, записати в зошит основні мотиви лірики Гете.
3. Опрацювати історію написання вірша Й.В. Гете "Травнева пісня".
4. Читати вірш Й.В. Гете "Травнева пісня".
5. Опрацювати словник, записати в зошит.
6. Дивитись відео вірша "Травнева пісня".
7. Дати письмові відповіді на питання.
ü Яким описом починається твір?
(Пейзажем, описом весняної природи.)
ü Які почуття переплітаються в душі
у ліричного героя? (Кохання до дівчини та любові до природи, захоплення нею.)
ü Як герой описує свої почуття, із
чим їх порівнює?
ü Завдяки чому досягається висока
емоційність поезії? (Риторичним окличним реченням, риторичним поетичним
звертанням.)
ü Як можна зрозуміти останній рядок поезії? (Ліричний герой переповнений
почуттям кохання, але з якихось причин змушений розлучитися з коханою; він щиро
бажає їй щастя.)
8. Опрацювати, записати в зошит ідейно-художній зміст вірша Й.В. Гете "Травнева пісня".9. Спробуйте прочитати вірш.
Тема уроку. «Вільшаний король». Міфологічний зміст образів вірша.
1. Перевірити розуміння словника.
2. Читати баладу Й. В. Гете "Вільшаний король".
3. Дивитись відео балади Й. В. Гете "Вільшаний король".
4. Дати відповіді на питання:
- Визначте сюжет балади “Вільшаний король”.
- Скільки дійових осіб (персонажів, геоїв) у баладі? Чи всі персонажі є реальними?
- Де і коли відбувається дія твору? Дія твору відбувається в нічному лісі.
- Який сюжет твору? Повернення батька із сином додому, нічні страхи й смерть дитини.
«Змалюйте» усно пейзаж, де відбувається дія.
6. Що бачить “у час нічний” батько і що бачить син? Зачитайте і впишітьу схему. Назвіть елементи реального світу і фантастичного.
Що, на вашу думку, є причиною загибелі дитини? (Страх перед таємничим нічним лісом.
Можливо, причиною була хвороба дитини.)
7. Дати відповідь на питання: Які фольклорні елементи використовуються у творі? Використовуються так і міфологічні образи-символи, як верба, вітер, туман, ніч, пан.
8. Які є плани балади Й.В. Гете "Вільшаний король"?
Конфлікти:
дорослий - дитина,
батько - син,
життя - смерть,
надія - відчай,
реальне - фантастичне.
1. Прочитати про життя і творчість Йоганна Вольфганга Гете.
2. Прочитати про просвітницькі ідеї Й. В. Гете, записати в зошит.
3. Пригадати, що таке БАЛАДА і які бувають балади за змістом, записати у зошит.
- страшні,
- історичні,
- любовні,
- сімейно-побутові,
- розбійничі.
4. Дивитись відео балади Й. В. Гете "Вільшаний король".
5. Читати баладу Й. В. Гете "Вільшаний король".
6. Опрацювати словник, записати у зошит.
7. Дати письмові відповіді на питання.
- Яку форму має балада? (Форму діалогу, або полілогу (3-х – батька, сина та вільшаного короля).
- Як ви думаєте, чи справді ця балада «страшна»? Чому?
- Чому тремтить хлопчик від страху?
- Чому являється хлопцеві вільшаний король?
- Який вигляд має вільшаний король?
- Як він звертається до хлопчика, що обіцяє йому?
- Чи бачить батько вільшаного короля?
- А що говорить батько синові?
- Як вільшаний король заманює хлопчика?
- Чи розуміє батько свого сина? Як батько діє?
- Чому ж батько наляканий?
8. Виконати тестове завдання.
https://naurok.com.ua/test/start/17260
Тема уроку. Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Образ
Гуллівера як втілення концепції нової людини.
1. Поміркуйте!
2. Читати адаптований текст роману Джонатана Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера" (продовжувати).
3. Опрацювати словник, записати у зошит (продовжувати).
5. Дати письмові відповіді на питання.
- Про що розказав Гулліверові головний секретар у таємних справах?
- Що зробив Гуллівер з флотом Блефуску?
- За які злочини у ліліпутів карають смертю?
- Як виховують лілпути своїх дітей?
- Скільки Гуллівер пробув в цій країні?
6. Виконати завдання.
https://learningapps.org/watch?v=pkxj4je9k17
Тема уроку. Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1
частина).
Історія створення твору. Просвітницькі ідеї у творі.
Жанрова своєрідність роману.
1. Пригадати, що таке Просвітництво як культурно-мистецький напрям.
2. Виконати тестове завдання (для повторення).
Вивчення розділу «Просвітництво» ми починаємо з
ознайомлення з творчістю англійського письменника ХVІІІ
століття Джонатана Свіфта.
3. Скласти пам'ятку "Штрихи до портрета Джонатана Свіфта".
4. Прочитати про історію створення роману "Мандри Лемюеля Гуллівера".
5. Переглянути буктрейлер до роману Джонатана Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера".
6. Прочитати і записати у зошит про жанрову своєрідність роману "Мандри Лемюеля Гуллівера".
Памфлет – твір
викривального змісту, що засуджує недоліки сучасного політичного, суспільного,
культурного життя.
7. Читати адаптований текст роману Джонатана Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера".
8. Опрацювати словник, записати у зошит.
9. Дивитись мультфільм "Пригоди Гуллівера".
10. Дати письмові відповіді на питання.
- Що сталось з Гуллівером у морі під час бурі?
- Кого побачив Гуллівер, коли прокинувся після морської пригоди?
- Куди перевезли велетня?
- Що ліліпути зробили, щоб перевезти Гуллівера?
- Навіщо до автора приставили вчених?
- Яку розвагу вигадав собі імператор?
- Які умови поставили перед Гуллівером?1. Пригадати, які періоди та художні напрями Європейської культури ми вивчали.
2. Дати відповідь на питання: Що таке Просвітництво?
3. Дати відповідь на питання: Що таке Просвітництво в літературі?
4. Дати відповідь: Чим Просвітництво в літературі відрізняється від інших культурно-мистецьких напрямків?
5. Переглянути відеопрезентацію "Просвітництво. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями".
6. Скласти таблицю "Доба Просвітництва".
7. Виконати завдання.
Тема уроку. Діагностичне тестування з теми "У пошуках себе і високого польоту".
Завдання: виконати тестові завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар