Тема уроку. Рей Дуглас Бредбері «Усмішка».
Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.
2. Дати усну відповідь на питання.
3. Переглянути буктрейлер до оповідання Рея Бредбері "Усмішка".
4. Робота
з репродукцією картини Леонардо да Вінчі «Мона Ліза».
5. Опрацювати, записати в зошит.
6. Читати адаптований текст оповідання Рея Бредбері "Усмішка".
7. Опрацювати словник, записати у зошит.
8. Дивитись фільм "Усмішка".
9. Дати письмові відповіді на питання.
ü Де відбувається дія твору?
ü Навіщо люди так рано зібралися на площі?
ü Що, за словами Грісбі, ненавидить людина?
ü Колись знайдеться людина, яка що зробить?
ü Якою була жінка на картині?
ü Що притискав до грудей Том?
10. Виконати ігрову вправу (за бажанням).
Тема уроку. Джанні Родарі. «Листівки
з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.
Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
1. Дивитись відеопрезентацію про життя та творчість італійського письменника Джанні Родарі.
2. Опрацювати, записати в зошит.
3. Поміркуйте!
4. Читати вірш Дж. Родарі "Листівки з видами міст".
5. Працювати словник, записати в зошит.
6. Дивитись відео вірша "Листівки з видами міст".
7. Дати відповіді на питання.
8. Дослідницька робота.
Ми переносимося до далекої Америки. На
американському континенті тисячоліттями жили племена індіанців. У міфах
північноамериканських індіанців часто зустрічається образ вождя, який навчив
індіанців займатися мирною працею, допоміг розчистити ріки й ліси. Посланець
богів, він допоміг припинити братовбивчі війни й розумно влаштувати життя
племен. У різних племен ця людина божественного походження походження була відома під різними іменами. Найпоширенішим було ім’я
Гайавата, що означає «учитель».
У середині XIX століття американський поет Генрі
Лонгфелло досконально вивчив життя індіанців, їхні традиції, звичаї, їхню
міфологію. Поступово в Лонгфелло зародилася ідея скласти поему, що розповіла б
про народ – індіанців.
1. Читати про життя та творчість американського письменника Генрі Лонгфелло.
2. Опрацювати, записати в зошит анкету поеми Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату".
3. Читати Легенду індіанського племені дакотів.
4. Дивитися мультфільм "Люлька миру".
5. Опрацювати, записати в зошит анкету першої частини поеми Генрі Лонгфелло "Люлька миру".
6. Відповідати письмово на питання.
7. Знайти заховані слова.
8. Виконати ігрову вправу (за бажанням).
https://learningapps.org/display?v=p8z6fdn9t19
Є таке прислів’я: «Людина без Батьківщини — як соловей без пісні». А й
справді, у кожного з нас є свій рідний край, який ми любимо, шануємо та
пишаємося. Дуже багато письменників оспівували й нині оспівують любов до
Батьківщини, до рідного краю.
1. Скласти асоціативний кущ до слова "Батьківщина".
2. Переглянути відео про батьківщину Роберта Бернса - Шотландію.
3. Прочитати про життя і творчість відомого шотландського поета, патріота своєї країни Роберта Бернса, виписати основне.
4. Читати вірш Роберта Бернса "Моє серце в верховині".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Переглянути відео "Моє серце в верховині".
7. Дати письмові відповіді на питання.
8. Знайти заховані слова, які описують гори.
1. Скласти асоціативний кущ до слова "Батьківщина".
2. Переглянути відео про батьківщину Роберта Бернса - Шотландію.
3. Прочитати про життя і творчість відомого шотландського поета, патріота своєї країни Роберта Бернса, виписати основне.
4. Читати вірш Роберта Бернса "Моє серце в верховині".
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Переглянути відео "Моє серце в верховині".
7. Дати письмові відповіді на питання.
8. Знайти заховані слова, які описують гори.
1. Переглянути відео, сказати про яку країну ми будемо сьогодні говорити і що нового, цікавого дізнались.
Японія – особлива країна з особливою культурою. Поезія японська дуже незвична
для нас.
2. Читати про життя та творчість відомого японського поета Мацуо Басьо, записати основні відомості.
3. Дивитися відео про життя та творчість відомого японського поета Мацуо Басьо, записати основн відомості про жанр японської поезії - хайку.
4. Читати хайку Мацуо Басьо.
5. Записати в зошит сезонні слова в ліриці Мацуо Басьо.
6. Дати відповіді на питання.
7. Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/start/67514
5. Записати в зошит сезонні слова в ліриці Мацуо Басьо.
6. Дати відповіді на питання.
- Чи сподобались вам вірші?
- Про що вони?
- Де відбувається подія, відображена у творі?
- Хто є головними героями віршів?
- Який настрій оповідача?
- А хіба у хоку є людина?
- Про кого Басьо писав ці вірші?
7. Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/start/67514
Тема уроку. Діагностичне тестування з теми "Людські стосунки".
Тема уроку. Джек Лондон. «Жага до
життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у
творі.
1. Скласти асоціативний кущ до слова "життя".
2. Прочитати про життя та творчість Джека Лондона, записати основні відомості.
3. Переглянути буктрейлер до оповідання Джека Лондона "Жага до життя".
4. Опрацювати й записати в зошит жанр твору.
5. Читати адаптований текст оповідання Джека Лондона "Жага до життя".
6. Опрацювати словник, записати в зошит.
7. Дивитися фільм "Жага до життя".
8. Дати письмові відповіді на питання.
ü Що сталося у лісі?
ü Як повівся Білл?
ü Як ви думаєте, чому він так зробив? Було важко йти одному, допомагати іншому ще важче
ü Що відчував чоловік? Як чоловік боровся за життя?
ü Який шлях пройшов головний герой?
Висновок. Так дійсно, можна сказати, що чоловік дуже хотів жити (така назва оповідання) і він боровся за життя: терпів біль, голод, не плакав, а йшов.
ü Чому він це все робив? Тому що він хотів жити!
ü Чому автор не дав ім’я головному герою? Автор не дав ім’я, тому що хотів сказати, що це не одна така сильна людина. В світі дуже багато людей, які борються з природою, перемагають її. Це люди сильні, вольові, вперті, люди, які люблять життя.
9. Заишіть у зошит риси характеру, які допомогли головном герою твору вижити.
10. Опрацювати, записати у зошит тему та ідею твору "Жага до життя".
11. Виконати ігрову вправу (за бажанням).
Немає коментарів:
Дописати коментар