7 клас

Тема уроку. Артур Конан Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні.
1. Назвати героя. Чим він відомий? Назвати найвідоміші твори про нього і автора цих творів.
2. Читати адаптований текст оповідання А.К. Дойла "Пістрява стрічка" (продовження).
3. Опрацювати словник, записати у зошит.
4. Дивитись фільм "Пістрява стрічка".

5. Дати письмові відповіді на питання.
   1. Хто звернувся за допомогою до Шерлока Холмса?
   2. Як загинула її сестра Джулія?
   3. Що повинен зробити вітчим Стоунер у разі заміжжя якоїсь із сестер?
   4. Що зараз збирається зробити Елен і що вона чує вночі?
   5. Про що домовився Шерлок з дівчиною?
   6. Що намагався зробити Грімсбі Ройлотт, коли прийшов до Шерлока?
   7. Навіщо Шерлок попросив Елен переночувати в кімнаті сестри?
   8. Хто став знаряддям вбивства сестер?
   9. Що сталось з вітчимом?

6. Використовуючі ілюстрації, перекажіть короткий зміст оповідання А.К. Дойла "Пістрява стрічка".

7. Опрацювати ідейно-художній аналіз оповідання, записати у зошит.
8. Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/artur-konan-doyl-pistryava-strichka-56614.html




Тема уроку. Артур Конан Дойл. «Записки про Шерлока Холмса» («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»). Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.
1. Розгадати ребус. Дати відповідь на питання: про який жанр літератури ми будемо сьогодні говорити? Хто є засновником цього жанру? 
2. Читати про життя та творчість Артура Конан Дойла, записати виділене.

3. Читати про цикл творів Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса.

4. Читати, записати у зошит про собливості циклу.

5. Опрацювати, записати у зошит словник.


6. Дивтися буктрейлер до оповідання А. К. Дойла "Пістрява стрічка".


7. Читати адаптований текст оповідання А.К. Дойла "Пістрява стрічка".
8. Опрацювати словник, записати у зошит.
9. Дивитись фільм "Пістрява стрічка".

10. Виконати ігрову вправу (за бажанням).



Тема уроку. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. Едгар Аллан По. «Золотий жук». Е.А. По – засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук».
1. Переглянути відеопрезентацію "Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів". Записати визначення детективу як жанру літератури. Хто є засновником цього жанру?

2. Опрацювати схему, записати  у зошит.
3. Переглянути буктрейлер до оповідання Е.А. По "Золотий жук". Можна сказати, про що розповідається у творі?
В чому була проблема, ми сьогодні дізнаємося.

4. Читати адаптований текст повідання Е.А. По "Золотий жук"
5. Опрацювати словник, записати у зошит.
6. Дивитися фільм "Золотий жук".

7. Дати письмові відповіді на питання.
  • Назвіть головних героїв оповідання.
  • Що незвичного знайшов Легран?
  • Що відшуковує експедиція на материку?
  • Що друзі знайшли біля дерева?
  • Чим виявився жук?

8. Виконати ігрове завдання (за бажанням).
https://learningapps.org/display?v=pby07rh3a17



Тема уроку. Олександр Грін «Пурпурові вітрила». Ознайомлення з текстом повісті. Символіка образу пурпурових вітрил. 
1. Розгадати усно анаграми для повторення.
Анаграма - перестановка букв у слові, що створює нове слово. 
2. Читати адаптований текст повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" (продовження).
3. Опрацювати словник, записати у зошит.
4. Дивитися фільм "Пурпурові вітрила" (продовження).

5. Дати письмові відповіді на питання.
6. Переглянути відеопрезентацію "Олександр Грін "Пурпурові вітрила"

7. Записати в зошити:
- що таке повість-феєрія;
- яка композиція твору;
- яка символіка пурпурових вітрил;
- герої;
- конфлікт.

8. Виконати ігрове завдання (за бажанням).
https://learningapps.org/watch?v=ptae9n1en18

Завдання 30.03.2020 - 03.04.2020
Тема уроку. Олександр Грін «Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті. Основний конфлікт твору. 
Повість «Пурпурові вітрила» була написана Олександром Гріном у 1921 році, коли ще не скінчилась громадянська війна, а голод господарював у містах і селах. Цей твір з фантастично-казковим сюжетом і щасливим кінцем став емблемою усіх мрійників і романтиків. 
Повість «Пурпурові вітрила» митець присвятив дружині.

1. Переглянути буктрейлер до твору "Пурпурові вітрила".

2. Записати в зошит.
Жанр повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" - повість-феєрія.
Феєрія — театральна або циркова вистава з фантастичними ефектами й трюками; у переносному значенні: чарівне, казкове видовище.

3. Читати адаптований текст повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила".
4. Опрацювати словник, записати у зошит.
5. Дивитися фільм "Пурпурові вітрила".


6. Дати письмові відповіді на питання.
7. Розгадати кросворд.





Тема уроку. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май…». Поетизація високого почуття, розкриття його сутності.
1. Записати асоціації до слова "КОХАННЯ"


Як ви вже зрозуміли, сьогодні ми будемо говорити про прекрасне почуття – коханняЦя вічна тема не залишила байдужими талановитих людей – Роберта Бернса та Генріха Гейне. 

2. Прочитати про життя та творість Роберта Бернса.
3. Переглянути відео до вірша Роберта Бернса "Любов", який присвячений його коханій Джин. 

4. Читати вірш, працювати над словником, записати словник у зошит.
5. Дати усні відповіді на питання.
  • Про що розповідається у вірші?
  • З чим порівнює ліричний герой свою любов? 
  • З яким фактом біографії поета пов’язані слова «Прощай, прощай, я йду звідсіль»? 
  • Як ви думаєте, чому саме весняну природу змальовує поет? 
Отже, провідна тема вірша – кохання та його значення в житті людини. Стверджується думка – його любов ніколи не закінчиться, буде вічною.

6. Прочитати про життя та творість Генріха Гейне.
7. Переглянути відео до вірша Генріха Гейне "Коли настав чудовий май..."

8. Читати вірш, працювати над словником, записати словник у зошит.
Словник:
Май - травень
Садочків розвивання - розвиток, садки цвітуть
Журбу - сум

9. Дати усні відповіді на питання.
  • Про що розповідається у вірші?
  • Яку пору року змальовує поет? 
  • Як ви думаєте, чому саме цю пору року він обрав?
Отже, поет зображує кохання через образи квітучої природи, садочків, що розвиваються, пташок, які співають.

10. Виконати письмово тестові завдання. 









Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти!  Виконуйте завдання щодня, не відкладайте на потім.  У нас не канікули, а карантин.